دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

افزایش سهمیه دانشگاه‌های فرهنگیان | تغذیه دانش آموزان و همسان سازی به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۱۲۸۶۳
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
  • ۲
افزایش سهمیه دانشگاه‌های فرهنگیان | تغذیه دانش آموزان و همسان سازی به کجا رسید؟
وزیر آموزش و پرورش ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت همسان سازی حقوق و همینطور توزیع تغذیه دانش آموزان گفت: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال در دستور کار است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری به عنوان نماینده تام الاختیار دولت در بیست و پنجمین سفر استانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: افزایش سهمیه دانشگاه‌های تربیت معلم در کنکور امسال محقق شد.

نوری با بیان اینکه دیار اصفهان و بخصوص شاهین شهر دیار خلاقیت و علم است، اضافه کرد: در جامعه اسلامی اختلاف نداریم، همسان سازی حقوق بازنشستگان هم اکنون در دستور دولت قرار دارد و به زودی تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع تغذیه دانش آموزان از سال آینده شروع می‌شود، ابراز داشت: راه اندازی دو هزار و ۱۰۰ مرکز تفریحی و ورزشی برای دانش آموزان نیز در دستور کار است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای آموزش علاوه بر بودجه اصلی آموزش و پرورش نزدیک ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده اند، گفت: دولت مصمم است بین مردم باشد و برای مردم کار کند و شفاف سازی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
0
افزایش جذب معلم نباید طوری باشد که به جذب در سالهای بعد لطمه وارد کند چون هر سال تعداد مشخص از طدیق کنگور و آزمون استخدامی وارد میشوند ،نباید نیرک ناگهانی وارد شود که حق سالهای بعدی داوطلبان علاقه مند به معلمی ضایع گردد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
0
0
افزایش جذب معلم نباید طوری باشد که به جذب در سالهای بعد لطمه وارد کند چون هر سال تعداد مشخص از طدیق کنگور و آزمون استخدامی وارد میشوند ،نباید نیرو ناگهانی وارد شود که حق سالهای بعدی داوطلبان علاقه مند به معلمی ضایع گردد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->